miercuri, 8 iulie 2009

Băsescu: "Eu nu mă ocup de lucruri mărunte"

Înainte de a pleca în Italia, şeful statului a făcut o serie de declaraţii cu referire la trocul politic dintre PRM şi PD-L, prin care Corneliu Vadim Tudor şi-a păstrat funcţia de vicepreşedinte al Senatului. Astfel, Traian Băsescu a declarat că el nu s-a implicat în negocierile dintre cele două partide şi că se ocupă "de lucrurile importante ale ţării, nu de mărunţişuri".

El a ţinut să reamintească că a trimis un comunicat de presă cu privire la presupusul său amestec în înţelegerea dintre PRM şi PD-L şi a întărit faptul că nu s-a implicat în astfel de discuţii.

"Indiferent de ce interese se află în spatele acestor acuzaţii, reconfirm poziţia mea din comunicatul oficial, şi anume că nu am avut nici un amestec în discuţiile dintre PRM şi PD-L, pentru că eu nu mă ocup cu lucruri mărunte, eu mă ocup de lucrurile importante ale ţării, nu de mărunţişuri", a declarat preşedintele.

Preşedintele Traian Băsescua precizat, marţi, într-un comunicat de presă, că nu a avut niciun contact cu vreun lider politic, inclusiv de la PD-L, pe tema împărţirii de funcţii în Senat şi a cerut partidelor să nu-l implice pe şeful statului "în campania electorală prematură care se conturează în aceste zile".