sâmbătă, 21 februarie 2009

Mirosul ierbii

Chivu a alergat ieri zece minute si asteapta confectionarea mastii pentru a juca împotriva Olandei.

Capitanul echipei nationale si-a facut putin timp
ieri si a intrat pe blogul sau pentru a-si înstiinta fanii despre starea sa.

“Cred ca întrebarea cel mai frecvent întâlnita priveste prezenta mea pe teren la Rotterdam... E o întrebare pe care o pun si eu doctorilor. Inca nu am primit un raspuns clar. Cert e ca voi face totul sa nu lipsesc de la acest meci”, a spus Chivu. El a efectuat ieri alergari usoare doar pentru a vedea daca poate respira în timpul efortului. “Totusi am simtit mirosul ierbii, chiar am simtit-o, m-a bucurat enorm. Am ceva dureri la nas si de cap în urma impactului cu solul, dar sper ca mâine (n.r. - azi) sa fie mai bine”, a mai precizat fundasul român de la AS Roma.

Masca lui Chivu nu a fost înca fabricata din cauza faptului ca internationalul român are fata tumefiata si nu i-au putut fi luate masurile exacte. “Pentru câteva minute, mi-am vazut noul nas. E foarte drept, iar faptul ca respir pentru prima data în ultimii zece ani (n.r. - referire la desele accidentari), ma face sa afirm ca interventia a fost reusita”, a încheiat Chivu.